Protecţia contului de utilizator

Protecţia numelui de utilizator şi a parolei

Cum vă puteţi păstra numele de utilizator şi parola în siguranţă:

  • nu utilizaţi conturi pe calculator la comun
  • nu utilizaţi aceeaşi parolă pentru mai mult de un cont
  • nu dezvăluiţi nimănui parola dvs., nici măcar persoanelor care susţin că lucrează pentru serviciul clienţi sau siguranţă
  • nu vă notaţi nicăieri parolele
  • nu comunicaţi niciodată o parolă prin telefon, e-mail sau servicii de mesagerie instantanee
  • deconectaţi-vă de la contul dvs. întotdeauna înainte de a pleca de la calculator
  • schimbaţi imediat parola atunci când aveţi impresia că aceasta a fost compromisă
  • parolele pentru sistemul de operare şi parolele pentru aplicaţii sunt diferite
  • parolele trebuie să fie formate din secvenţe alfanumerice
  • construiţi parole aleatorii dar uşor de memorat
  • aveţi grijă ca anitvirusul dvs. să fie actual
  • aveţi grijă ca firewall-ul dvs. personal să fie actual
  • evitaţi utilizarea contului sportingbet pe calculatoare de uz public, de ex. internet cafe etc
  • schimbaţi-vă parola periodic, de ex. o dată la 90 de zile
  • aveţi grijă ca OS-ul, browser-ul, şi plug-in-urile pentru browser-ul dvs. să fie actuale
  • dezactivaţi sau dezinstalaţi orice plug-in-uri pentru software sau browser pe care nu le utilizaţi. Astfel, reduceţi gradul dvs. de vulnerabilitate

Cum arată o parolă sigură

  • conţine atât litere mari, cât şi litere mici
  • are o mărime minimă de 6 caractere
  • include una sau mai multe cifre
  • nu conţine cuvinte care pot fi găsite în dicţionar sau informaţiile personale ale utilizatorului
  • nu conţine date din calendar, serii de licenţă, numere de telefon sau alte numere comune
  • nu utilizează nume de companii sau abrevieri ale acestora
  • nu este identică cu numele de utilizator

Cum vă daţi seama dacă un cont a fost hacked

Un cont este compromis dacă:

  • observaţi că datele din contul dvs. au fost schimbate, fără ca dvs. să fi realizat modificarea, de ex. adresa de e-mail sau numărul de telefon au fost schimbate
  • observaţi mişcări de cont care nu au fost realizate de dvs., precum retrageri, depuneri de numerar sau pariuri pe care nu le-aţi plasat dvs.
  • dacă primiţi o notificare sau o parolă schimbată care nu a fost solicitată de dvs.

În cazul în care observaţi oricare din neregularităţile descrise mai sus, vă rugăm să vă schimbaţi parola şi să contactaţi serviciul clienţi de la sportingbet imediat.