Probleme legate de joc

Dacă întâmpinaţi probleme tehnice cu orice joc, consultaţi remedierile tehnice standard de mai jos care vor rezolva majoritatea problemelor legate de joc.

Vă rugăm să reţineţi că va trebui să fi explorat opţiunile de mai jos înainte ca echipa noastră de asistenţă clienţi să vă poată ajuta în continuare,

Dacă problema încă persistă după ce aţi încercat opţiunile de mai jos, vă rugăm să faceţi o captură de ecran şi să ne-o trimiteţi, împreună cu o explicaţie a problemei cu care vă confruntați şi să confirmaţi că aţi încercat remedierile tehnice standard.

 

Jocul este blocat sau apare un mesaj de eroare

Dacă aţi jucat un joc şi nu mai funcţionează ca în mod normal, vă rugăm să urmaţi paşii de mai jos:

  • Deconectaţi-vă din cont şi conectaţi-vă din nou
  • Încercaţi să jucaţi jocul pe alt dispozitiv, adică laptop/computerul de acasă sau telefonul
  • Încercaţi un navigator incognito sau orice alt navigator de pe dispozitiv
  • Dacă folosiţi telefonul, încercaţi să jucaţi jocul prin intermediul aplicaţiei mobile sau a unui navigator mobil (indiferent dacă nu îl folosiţi în mod normal)
  • Ştergeţi aplicaţia şi reinstalaţi-o
  • Ştergeţi memoria cache şi cookie-urile. Paşii pentru ştergerea memoriei cache şi a cookie-urilor vor varia în funcţie de navigator şi pot fi găsiţi cu uşurinţă căutând online. În mod alternativ, vă rugăm să selectaţi din următoarea listă a celor mai comune navigatoare:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Vă rugăm să reţineţi că, în timp ce depunem toate eforturile pentru a furniza legături fiabile către surse externe, nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru niciun conţinut extern.

Jocuri incomplete sau neterminate

  • Dacă plasați un pariu în numerar pe un joc slot ("Sesiunea de jocuri slot") și încheiați sesiunea de jocuri slot la mijlocul jocului, cu excepția cazului în care sesiunea de jocuri slot este reluată în termen de 30 de zile de la ultima dată de joc, ne rezervăm dreptul de a anula sesiunea de jocuri slot și de a rambursa suma din pariul numerar rămasă în jocul slot înapoi în contul dvs.
  • Dacă plasați un pariu în numerar pe un joc multistep ("Sesiunea de jocuri multistep") și încheiați sesiunea de jocuri multistep la mijlocul jocului, cu excepția cazului în care sesiunea de jocuri multistep este reluată în termen de 30 de zile de la ultima dată de joc, ne rezervăm dreptul de a anula sesiunea de jocuri multistep. Pentru a evita orice îndoială, nu veți avea dreptul la o rambursare a pariului în numerar plasat în jocul multistep. În sensul prezentei clauze [please insert] un "joc multistep" înseamnă un joc în care un jucător trebuie să plaseze mai mult de un pariu pe joc sau trebuie să efectueze mai multe acțiuni pe parcursul jocului. Aceste jocuri includ, dar nu se limitează la Blackjack, Videopoker, Poker, Texas Hold'em și Craps.

 

Jocul nu se încarcă 

Dacă jocurile nu se încarcă pe dispozitiv, probabil că nu aveţi Flash Player instalat sau activat pe dispozitiv. Deoarece Flash Player este necesar pentru ca animaţia din jocurile noastre să funcţioneze, urmaţi paşii de mai jos pentru a vă asigura că Flash este descărcat şi activat.

Instrucţiunile pentru a activa opţiunea flash vor varia în funcţie de navigatorul folosit şi pot fi găsite cu uşurinţă online sau vă rugăm să selectaţi navigatorul din următoarea listă de navigatoare populare:

Chrome, Firefox, Edge, Safari
Vă rugăm să reţineţi că, în timp ce depunem toate eforturile pentru a furniza legături fiabile către surse externe, nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru niciun conţinut extern.

 

Ultima actualizare: 10.06.2020