Pariul meu nu a fost evaluat încă. Care e cauza?

Vă rugăm verificaţi în detaliile pariului respectiv la „Contul meu“/„Pariurile mele“ dacă evenimentul sportiv a avut deja loc sau nu. Dacă evenimentul sportiv a avut deja loc şi au trecut treizeci de minute de când rezultatele au fost stabilite, vă rugăm adresaţi-vă Serviciului clienţi indicând numele dvs. de uitilizator şi numărul talonului de pariuri corespunzător (aşa cum este afişat în versiunea detaliată a pariului). Vă rugăm ţineţi cont faptul că, uneori evaluarea poate fi întârziată, pentru că rezultatele trebuie să fie confirmate de surse oficiale. La pariurile live pariurile sunt evaluate în timp real, pe parcursul evenimentului sportiv. În anumite cazuri, pot apărea şi aici întârzieri. De exemplu, poate fi necesar să se vizioneze o reluare pentru a putea fi stabilit rezultatul final corect al evenimentului. Vizionarea nu poate fi efectuată până la sfârşitul evenimentului, pentru că aici are întâietate vizionarea evenimentului live.