Serviciul clienţi

Serviciul Clienţi este punctul de contact de bază dintre orice persoană, indiferent dacă este client/ă la Sportingbet sau nu, şi companie, din acest motiv, toate întrebările dvs. vor fi adresate Serviciului Clienţi prin completarea formularului care poate fi găsit pe pagina de contact. Este extrem de important să furnizaţi un minimum de date personale pentru a face posibilă identificarea dvs., ca şi o descriere a motivului pentru care doriţi asistenţă. Pagina de contact vă oferă toate informaţiile necesare despre modul în care puteţi contacta Serviciului Clienţi.Din acest motiv, este punctul principal de accesare a companiei.

Vă rugăm să aveți în vedere că, Serviciul Clienţi acordă o mare importanţă şi consideraţie tuturor solicitărilor dvs. şi vă va răspunde cât de rapid posibil. Vă rugăm să evitaţi pe cât posibil trimiterea mai multor e-mailuri pentru una şi aceeaşi solicitare, deoarece aceasta nu va grăbi procesul de comunicare. Fiecare solicitare este prelucrată în ordine cronologică.

De asemenea, dorim să vă reamintim că, paginile noastre de ajutor vă stau întotdeauna la dispoziţie şi reprezintă o excelentă sursă de informaţii. Atunci când aveţi întrebări, consultaţi mai întâi Termenii şi Condiţiile noastre, apoi secţiunea FAQ şi, în cazul în care nu găsiţi raspunsul căutat, vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienţi oricând doriţi.

Vă rugăm să luaţi la cunoştinţă faptul că, fiecare client poate înainta oricând o reclamație - gratuit - contactând Serviciul Clienţi. Atunci când doresc să facă o reclamație, clienţii sunt rugaţi să utilizeze formularul de contact al Serviciului Clienţi care poate fi găsit pe pagina de contact. Recomandăm completarea formularului la categoria corespunzătoare de “Reclamații”, astfel încât reclamația dvs. să poată fi identificată şi procesată imediat în mod corect.

Clienţii pot să-şi înainteze reclamațiile în termen de trei luni de la data, la care s-a luat decizia sau a avut loc evenimentul, care a cauzat reclamația.

O solicitare va fi considerată drept reclamație, conform definiţiei acceptate de companie, dacă utilizatorul raportează următoarele:

- o eroare tehnică de funcţionare a site-ului provenită de la companie

- compania a luat o decizie, care nu este în conformitate cu Termenii şi Condiţiile şi/sau legea în vigoare

- serviciul (solicitat) nu a fost obţinut în totalitate sau parţial din cauza companiei sau a propriilor Termeni şi Condiţii şi/sau a legii aplicabile

Diferitele tipuri de servicii şi procese predefinite asigură o rapidă procesare a reclamațiilor ajunse la Serviciul Clienţi. Clienţii vor primi un răspuns cel târziu în 14 zile.În cazul în care natura motivului sau a problemei, care a cauzat reclamația nu permite procesarea acesteia în termenul limită menţionat mai sus, clientul va fi informat în mod corespunzător şi va primi actualizări asupra stadiului de procesare până când un răspuns final este disponibil.

În cadrul procesului aplicat, disputa şi faptele implicate sunt examinate, analizate şi revăzute de către Serviciul Clienţi sau departamentul corespunzător în funcţie de responsabilităţi. Rezultatul procedurii descrise mai sus va fi comunicat către client în cel mai scurt timp posibil şi poate conţine următoarele informaţii: confirmarea sau revocarea deciziei luate însoţite de un motiv întemeiat; clarificarea situaţiei aflate în discuţie; soluţia finală sau informaţii intermediare în cazul unei probleme tehnice. Toată comunicarea cu utilizatorii este salvată, arhivată şi se află la dispoziţie în instrumentele de administrare ale Serviciului Clienţi pe întreaga durată a perioadei de reţinere.