Pariul meu nu a fost evaluat încă. De ce nu?

Mai întâi, verificați prezentarea detaliată a pariului corespunzător la rubrica “Contul meu”/“Pariurile mele” pentru a vă asigura că evenimentul aferent pariului a avut deja loc. Dacă evenimentul a avut loc deja şi au trecut mai mult de 30 de minute de la anunţarea rezultatelor, dar pariul este încă deschis, vă rugăm să contactaţi Serviciul Clienți, indicând numărul talonului de pariuri corespunzător (aşa cum este afişat în vizualizarea detaliată a pariului). Vă rugăm să aveți în vedere că este posibil ca uneori să existe întârzieri la evaluare, deoarece rezultatele trebuie să fie confirmate de surse oficiale. În cazul pariurilor live, pariurile sunt evaluate în timp real, pe măsură ce jocul avansează. În cazuri particulare, este posibil să existe întârzieri la evaluare. De exemplu, este posibil să fie necesară vizionarea filmării pentru asigurarea unei evaluări corecte. Vizionarea nu poate fi efectuată decât după încheierea jocului, din moment ce administrarea pariului live are, în general, prioritate.