Formula 1

(Ultima actualizare: 04.09.2018)

În afară de următoarele reguli speciale de pariere, se aplică regulile generale de pariere. Cu toate acestea, regulile speciale vor avea prioritate față de regulile generale.

1.) Timpul oficial obţinut la calificări, afişat de FIA, va fi cel care va determina câştigătorii tuturor pariurilor pe calificări.

2.) Pariuri pe echipe Head-to-Head (H2H): Pariurile vor fi stabilite în funcţie de echipa cu cea mai bine clasificată maşină, conform rezultatelor oficiale afişate de FIA. În cazul în care nicio echipă nu are maşini clasificate, atunci echipa a cărei maşină a încheiat cele mai multe ture de pistă va fi declarată câştigătoare. Dacă nicio echipă nu are maşini clasificate şi cele mai bune maşini din ambele echipe au încheiat acelaşi număr de ture de pistă, atunci toate pariurile vor fi anulate. Dacă cel puţin una din cele două echipe ia startul cu mai puțin de doi piloți, toate pariurile vor fi anulate. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea vor fi considerați ca ‘neclasați’ cu 0 ture. 

Pentru antrenamente libere şi calificări: În cazul în care cel puţin unul dintre cei doi piloţi nu ia startul în sesiune sau nu încheie sesiunea individuală cu un timp de tur oficial, atunci toate pariurile vor fi anulate.

Pariuri Head-to-Head pe ţări: regula se aplică în mod corespunzător.

3.) Pariuri pe piloţi Head-to-Head (H2H):

  • Antrenamente libere şi calificări: În cazul în care cel puţin unul dintre cei doi piloţi nu ia startul în sesiune sau nu încheie sesiunea sa individuală cu un timp de tur oficial, atunci toate pariurile vor fi anulate.
  • Cursa: În cazul în care unul dintre cei doi piloţi nu se va afla la linia de start, atunci toate pariurile vor fi anulate. Dacă unul sau ambii piloţi nu se vor clasifica, atunci pilotul care a încheiat cele mai multe ture de pistă va fi declarat câştigător. În cazul în care ambii piloţi nu se vor clasifica şi au acelaşi număr de ture de pistă, atunci toate pariurile vor fi anulate. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea vor fi considerați ca ‘neclasați’ cu 0 ture.

4.a) Va ocupa pilotul X un loc în clasamentul final al cursei? Pariurile vor fi evaluate în funcţie de rezultatele oficiale afişate de FIA. Dacă un pilot nu ia startul în cursă, atunci toate pariurile plasate pe pilotul respectiv vor fi anulate. Piloţii care nu iau startul în cursă sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați vor fi considerați ca fiind "neclasați".

4.b) Câte mașini se vor clasifica în cadrul rezultatelor finale? Mașinile descalificate vor fi considerate "neclasate".

5.) "Pariu pe accident": Se consideră că a avut loc un accident între două maşini de formula1 în momentul în care cel puţin unul dintre cei 2 piloţi nu poate încheia cursa ca rezultat al coliziunii. "Nu va termina" înseamnă că pilotul va renunţa la participare în primul tur de pistă măsurat de la scena unde a avut loc accidentul dintre cei doi competitori. Dacă ambii piloţi vor putea să rămână în cursă mai mult de un tur de pistă măsurat de la locul unde a avut loc coliziunea, aceasta nu va fi considerată un accident.

6.) Câte maşini nu vor termina primul tur? Vor fi luaţi în considerare doar piloţii care au luat startul în cursă (chiar şi de la banda de stand). Piloţii care nu iau startul în cursă vor fi indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea nu vor fi luați în considerare încadrul acestui pariu.

7.) Safety Car: În cazul în care un GP va lua startul cu o maşină de siguranţă (Safety-car) (din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile, de exemplu) în loc de luminile de start (semafor), această perioadă a cursei nu va fi considerată o perioadă Safety-car în ceea ce priveşte pariurile. Același lucru e valabil și în cazul fazelor Safety-car la o reluare a startului direct după un steag roșu. Un Safety-car virtual e considerat ca fiind un Safety-car normal în scopuri de pariere.

8.) Care pilot se va retrage primul din cursă? Pentru ca pariurile să poată fi evaluate, pilotul trebuie să ia start în cursă (chiar şi de la pit lane). Dacă un pilot nu ia startul în cursă, atunci toate pariurile plasate pe pilotul respectiv vor fi anulate. Piloţii care nu iau start în cursă vor fi indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea nu vor fi luați în considerare încadrul acestui pariu.

9.) Care constructor se va retrage primul din cursă? Dacă o echipă nu ia startul în cursă măcar cu unul din piloţi, atunci toate pariurile pe echipa respectivă vor fi anulate. Piloţii care nu iau start în cursă vor fi indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați nu vor fi luați în considerare la acest pariu.

10.) Va obține pilotul X puncte în cursă? Dacă un pilot nu ia startul în cursă, atunci toate pariurile plasate pe pilotul respectiv vor fi anulate. Piloţii care nu iau startul în cursă vor fi indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea, vor fi “fără puncte”.

11.) Vor obţine ambii piloţi din echipa X puncte în cursă? Pentru ca pariurile să fie evaluate, ambii piloţi trebuie să ia startul în cursă. Piloţii care nu iau startul în cursă vor fi indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea, vor fi “fără puncte”.

12.) Câte maşini din echipa X vor obţine un loc în clasamentul final? Pentru ca pariurile să fie evaluate, ambele maşini trebuie să ia startul în cursă. Maşinile care nu iau startul în cursă sau nu se califică în ea vor fi indicate cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați vor fi considerați ca fiind "neclasați".

13.) Cea mai rapidă oprire la stand din cursă: În scop de pariere, intervalul dintre intrarea și părăsirea benzii de oprire la stand este considerată durata opririi la stand.  Dacă intrarea pe banda de oprire la stand se datorează unui penalti, aceasta nu este considerată o oprire la stand. Pilotajul normal prin banda de stand, de exemplu în spatele unui safety-car sau absolvirea unui interval de penalti nu vor fi luate în considerare la acest pariu. Toate cele 4 anvelope trebuie schimbate.