Formula 1

(Ultima actualizare: 27.10.2020)

În afară de următoarele reguli speciale de pariere, se aplică regulile generale de pariere. Cu toate acestea, regulile speciale vor avea prioritate față de regulile generale.

1. Pariuri pe cursă: Se aplică următoarele pariuri pe curse:
a.) Cu excepția cazului în care se prevede altfel, rezultatul în momentul prezentrării podiumului va conta la toate pariurile;
b.) Toți piloții, care iau startul fie în turul demonstrativ fie în cursă sunt considerați participanți în cadrul tuturor pariurilor;
c.) Cursa sau alte pariuri vor fi evaluate conform rezultatelor oficiale FIA în momentul prezentării podiumului indiferent de schimbarea orelor, a formatului și a datelor de antrenament, calificare și/sau a sesiunilor de curse. Asta se întâmplă cu condiția ca sesiunea în cauză să aibă loc în curs de 72 de zile de la data/ora programată.

2. Pariuri pe campionat: Următoarele reguli se aplică la pariurile pe campionat:
a.) Pariurile rămân valide pe toți piloții și constructorii, indiferent dacă aceștia participă sau nu. Pariurile vor fi evaluate în conformitate cu rezultatul oficial oferit de FIA;
b.) Pariurile pe meciurile de sezon vor fi anulate, dacă echipa/pilotul menționat(ă) ratează orice parte ulterioară a sezonului după plasarea pariului. Clasamentele FIA oficiale vor determina evaluarea, acolo unde totalurile punctelor sunt identice.

3. Pariuri pe meci: Se aplică următoarele reguli:
a.) Câștigătorul cursei head to head va fi pilotul cu cea mai bună poziție finală sau pilotul, care încheie cele mai multe tururi. Dacă toți piloții menționați se retrag în același tur, atunci pariurile sunt anulate;
b.) Dacă oricare din piloții afișați nu iau startul în turul demonstrativ, fie în cursă, atunci toate pariurile pe respectiva categorie vor fi anulate.
c.) Pentru pariurile la meciurile pe echipă/țară - Acestea vor fi evaluate în baza echipei cu cea mai bună mașină clasată în cadrul rezultatului FIA oficial.

4. Cea mai rapidă calificare: Se aplică următoarele reguli:
a.) Pilotul, care înregistrează cel mai rapid timp oficial de calificare în cadrul sesiunii menționate de calificări, este câștigător;
b.) Orice retrogradări ulterioare nu vor fi luate în considerare în scopul evaluării pariurilor;
c.) Clasamentele oficiale FIA se iau în considerare, dacă timpii sunt identici.

5. Pariuri la meciuri de calificare: Se aplică următoarele reguli:
a.) Pilotul cu timpul oficial de calificare mai bun este considerat câștigător;
b.) Dacă orice pilot ratează startul unui tur în cadrul sesiunii oficiale de calificare la cursă, atunci toate pariurile pe respectivul meci vor fi anulate.

6. În vederea clasării: Clasamentul oficial FIA va fi utilizat la evaluarea acestui pariu.
a.) Piloții, care încheie 90% din numărul de tururi completate de câștigătorul cursei vor fi clasați de FIA, și vor fi clasați ca și câștigători în cadrul pariului de tipul "În vederea clasării".
b.) Câte mașini se vor clasa în cadrul pariului pe rezultate finale? "Mașinile descalificate" vor fi considerate ca 'neclasate'

7. Numărul de lideri ai cursei: Se aplică următoarele reguli:
a.) Pilotul aflat în mașina, care ocupă poziția cea mai bună în grilă, în mod normal pole position, la începutul cursei, va fi considerat liderul cursei;
b.) După ce cursa a început, orice alt pilot care încheie un tur pe locul întâi este considerat liderul cursei.

8. Poziție finală la puncte / pe podium: Se aplică următoarele reguli:
a.) Evaluarea are la bază rezultatul în momentul prezentării podiumului. Descalificările ulterioare și/sau apelurile nu vor afecta pariurile;
b.) Doar pariurile simple sunt acceptate la aceste categorii.

9. Cel mai rapid tur (în timpul cursei actuale): Acesta nu include etapa de calificare.

10. Poziţie finală: Se aplică următoarele reguli:
a.) Pariurile pe poziția finală a unui pilot în cadrul cursei vor fi evaluate conform clasamentelor oficiale sau după ordinea de retragere dacă e cazul;
b.) Dacă pilotul menționat nu ia startul în turul demonstrativ sau în cursă, atunci toate pariurile pe respectiva categorie vor fi anulate.

11. Regele pistei: Acest pariu se aplică la același pilot, care realizează următoarele obiective în aceeași cursă, însă dacă sesiunea de calificări sau cursa nu are loc, atunci toate pariurile se anulează:
a.) Câștigă sesiunea de calificări;
b.) Câștigă cursa actuală; și
c.) Încheie cel mai rapid tur în timpul cursei.

12. Va fi un safety car? Acest pariu va fi evaluat pe apariția safety car-ului pe pistă în orice moment al cursei. (Safety-car-ul virtual nu e considerat în scopul evaluării pariurilor). Dacă acesta e utilizat în orice moment al cursei, însă safety car-ul nu își face apariția pe pistă, atunci acesta nu va fi evaluat ca o apariție safety car.

13. Pariu pe accident: Se consideră că a avut loc un accident între două maşini de Formula1 în momentul în care cel puţin unul dintre cei 2 piloţi nu poate încheia cursa ca rezultat al coliziunii. "Neterminat" înseamnă că pilotul va renunţa la participare în primul tur/rundă măsurat de la scena unde a avut loc accidentul dintre cei doi competitori. Dacă ambii piloţi vor putea să rămână în cursă mai mult de o rundă/tur de pistă măsurat de la locul unde a avut loc coliziunea, aceasta nu va fi considerată un accident.

14. Câte maşini nu vor termina primul tur? Vor fi luaţi în considerare doar piloţii care au luat startul în cursă (chiar şi de la banda de stand). Piloţii care nu iau startul în cursă sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea nu vor fi luați în considerare în cadrul acestui pariu.

15. Care pilot se va retrage primul din cursă?: Pentru ca pariurile să poată fi evaluate, pilotul trebuie să ia startul în cursă (chiar şi de la banda de stand). Dacă un pilot nu ia startul în cursă, atunci toate pariurile plasate pe pilotul respectiv vor fi anulate. Piloţii care nu iau startul în cursă sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea nu vor fi luați în considerare în cadrul acestui pariu.

16. Care constructor se va retrage primul din cursă?: Dacă o echipă nu ia startul în cursă măcar cu unul din piloţi, atunci toate pariurile pe echipa respectivă vor fi anulate. Piloţii, care nu iau startul în cursă, sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați nu vor fi luați în considerare la acest pariu.

17. Va obține pilotul X puncte în cursă?: Dacă un pilot nu ia startul în cursă, atunci toate pariurile plasate pe pilotul respectiv vor fi anulate. Piloţii care nu iau startul în cursă sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea, vor fi “fără puncte”.

18. Vor obţine ambii piloţi din echipa X puncte în cursă?:  Pentru ca pariurile să fie evaluate, ambii piloţi trebuie să ia startul în cursă. Piloţii care nu iau startul în cursă sunt indicaţi cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați în timpul cursei sau după ea, vor fi “fără puncte”.

19. Câte maşini din echipa X vor obţine un loc în clasamentul final? Pentru ca pariurile să fie evaluate, ambele maşini trebuie să ia startul în cursă. Maşinile care nu iau startul în cursă sau nu se califică în ea vor fi indicate cu denumirea "DNS" în rezultatele oficiale ale cursei. Piloții descalificați vor fi considerați ca fiind "neclasați".

20. Cea mai rapidă oprire la stand din cursă: În scop de pariere, intervalul dintre intrarea și părăsirea benzii de oprire la stand este considerată durata opririi la stand.  Dacă intrarea pe banda de oprire la stand se datorează unui penalti, aceasta nu este considerată o oprire la stand. Pilotajul normal prin banda de stand, de exemplu în spatele unui safety-car sau absolvirea unui interval de penalti nu vor fi luate în considerare la acest pariu. Toate cele 4 anvelope trebuie schimbate.